Creatief Coach Pascale Tichelaar | workshop in Barneveld

Op woensdag 9 Augustus komt Pascale weer een super leuke Ink O'Holic! workshop geven in onze studio in Barneveld. 

Ook als je denkt ik kan niet schilderen is deze workshop iets voor jou! Je werkt vanuit geometrische vormen & lijnen maar met middelpunt en een cirkel om bv een mandala te maken.

Door lagen inkt en verf te stapelen krijgt jouw "mandala" diepte en maak je een prachtig kunstwerk. Pascale begeleidt je met je vormen, kleuren en natuurlijk kleine stapjes van alle technieken! 

Meer info vind je hier

Over Pascale: 

Mijn naam is Pascale Tichelaar-Rakers, ik teken en schilder al mijn hele leven en heb veel kennis verworven door verschillende cursussen, workshops, begeleidingen en heb de HBO opleiding Tekentherapie gevolgd. Ik ben een echte techniekfreak maar houd ook van diepgang en onderzoeken van beeldtaal. Ik werk sinds 2004 als creatief coach, tekentaal docent/therapeut en organiseer diverse activiteiten. En probeer op deze wijze een inspiratiebron voor anderen te zijn.

Ik benader mijn werk vanuit een creatieve geest. Mijn grootste passie is mensen hulpmiddelen aanreiken waardoor men zichzelf kan helpen. Uit eigen ervaring weet ik hoe belangrijk de creatieve vormgeving en expressie is. Mijn werk als Creatief Coach, Tekentaaldocent/therapeut laat mij iedere dag weer de waarde zien van helend en holistisch tekenen/schilderen en bovenal creatief bezig zijn.

 

Ik ben enorm gepassioneerd om het tekenen/schilderen over te dragen aan iedereen die hiervoor openstaat. Een dag zonder inspiratie, is een dag niet geleefd is mijn motto!